Noticias:

Las OPOs
Las más comunes que piden en todas las OPOs y con las que se abarca casi todo son: Excel básico y avanzado, Word  básico y avanzado, Access básico y avanzado, internet básico y avanzado, PowerPoint, Outlook y Windows.

De todas os recomiendo la versión 2010 excepto de Access avanzado que lo más rápido es que os presentéis a Access 2000 avanzado que con la demo es suficiente.

Menú Principal

DOKUMENTUEN DIGITALIZAZIORAKO 2 ADMINISTRARI BEASAINGO UDALA = LANBIDE

Iniciado por MARGA410, 08 de Septiembre de 2016, 15:45:59 PM

Tema anterior - Siguiente tema

MARGA410

Proiektu honetan, bai Kultur eta Euskara arloan, bai Hirigintza arloan
ondorengo lanak egin beharko lirateke: Dokumentazio ordenatzea
eskaneatzea eta digitalizatzea eta edukiak pdf formatoan sortzea
Ofimatika bidez fitxategiak murriztea
Dokumentuak artxibatzea
Erregistroa katalogatzea
.. EZINBESTEKOA
FPII Administraria edo parekoa
Euskareren ezagutza (EGA edo parekoa) Ofimatikaren ezagutza (word, excel eta acrobat maila aurreratuan duen erabiltzailea)
BALORATZEKOA: Ekintzailea

Erabakiak hartzeko erreztasuna izan
Lan eskarmentua
Goierriko bailaran edo Goierritik gertu bizi izatea (lehentasuna Beasainen erroldatuta egotea)
2016 Ekitaldirako lanbideko enplegua sustetzeko tokiko ekintzen dirulaguntzaren deialdira (114zk.dun ekainaren 16eko ebazpena 2016-06-06ean E.H.A.O.n argitaratua) atxikiko diren kontratazioak bere osotasunean, bertan ezarritako erizpideak bete beharko ditu, hain zuzen ere, zein taldeei zuzenduta dagoen aipamenari dagokionean.KONTRATUA: 6 HILABETE % 81,82 LANALDIA

http://apps.lanbide.euskadi.net/apps/OF_DETALLE_OFERTA_TRABAJO?LG=C&ML=OFEMEN1&MS=Eaaa&IDRG=162016007783&CTRG=1&ORGN=LG%3DC%7CML%3DOFEMEN1%7CMS%3DEaa%7CCTRG%3D1%7CRG%3D26%7CORDN%3D12%7CFAMB%3D%7CFNIV%3D%7CFTIC%3D%7CFMUN%3D

http://www.beasain.org/eu/html/30/4085.shtml