Noticias:

¿Dudas sobre el funcionamiento de las Demos Online?

Visita la siguiente entrada del blog

Menú Principal

DONOSTIA: 2020ko LEPa

Iniciado por poto, 28 de Octubre de 2020, 11:29:30 AM

Tema anterior - Siguiente tema

Pinpulin

Telegrameko taldera adibidez sartu berri naiz baina ez dit uzten idazten

MAI222

Kaixo:

Administrariak urtarrilean argitaratuko direla bai, baina TAGen inguruan badago informaziorik?

MAI222


bizioiz

Cita de: Maria Pinpulin en 07 de Enero de 2021, 14:04:23 PM
Telegrameko taldera adibidez sartu berri naiz baina ez dit uzten idazten

Taldean sartzen den orori administrari bezala jarri diot, idazteko aukera izan dezan. Egongo da beste aukeraren bat baina ez dut kontrolatzen.

yolisc

Egunon,
Nola egin behar da Telegram edo Whatsapp taldean sartzeko? Niri ere sartzea gustatuko litzaidake.
Milesker

Pinpulin

Deskargatu aplikazioak eta klikatu beraiek bidali duten linketan. Eman batu ondoren mobilean.

JaioTe


JaioTe


Pinpulin

GOIKO MEZUETAN DAUKAZUE LINKAK BAI WASAP TALDERAKO BAITA TELEGRAM TALDERAKO ERE!

yolisc


IA

Cita de: bizioiz en 08 de Enero de 2021, 08:05:13 AM
Taldean sartzen den orori administrari bezala jarri diot, idazteko aukera izan dezan. Egongo da beste aukeraren bat baina ez dut kontrolatzen.

Neri berdiña gertatzen zait, Telegramean idatzi duzuena irakur dezaket, baina ez dakit nola idatzi

IA

Galdera bat, Telegram taldea eta Whatsapa biak erabiltzen dituzue? gende berdina zaudete bietan? Ez dakit zein taldean sartzea merezi duen, ala bietan informazio berdina emngo den...

IA


Pinpulin

Sartu bietan badaezpada eta horrela ez duzu arazorik

IA

Cita de: Maria Pinpulin en 08 de Enero de 2021, 13:23:28 PM
Sartu bietan badaezpada eta horrela ez duzu arazorik
bale ba, horrela egin dut. Ea hurrengo astean zerbait dakigun...

mungia6

Eguerdi on!
telegram taldean sartzea nahiko nuke eta aurreko mezuetan ez dut aurkitu linka.
Mila esker!

Pinpulin

Kaixo

Ba ni aurreko komentarioetatik apuntau nintzan


Mimendi

Kaixo!
badakizue It txartelak noizko atera behar izaten diren? hau da, azterketarako eduki behar dira edo aurretik?
Mila esker!

chicago



Izena emateko epea bukatu aurretik eduki behar da dena, eta esperientziarekin eta bestelako merituekin berdin  :)

poto

#116
Cita de: Mimendi en 14 de Enero de 2021, 17:32:13 PM
Kaixo!
badakizue It txartelak noizko atera behar izaten diren? hau da, azterketarako eduki behar dira edo aurretik?
Mila esker!

Hori oinarrietan azalduko da: batzuetan izen-emate epea hasteko momentuan aterata eduki behar dira eta beste batzuetan, berriz, beraiek emandako epean. Orokorrean, meritu giza balioko duenak izen-emate garaia ireki orduko eduki behar da, eta nahitaezkoa bada, orokorrean epe jakin bat ematen dute atera ahal izateko. Nik uste deialdiarekin batera argitaratuko dituztela oinarriak. Hori bai, posible dute oinarriak atera eta gerora deialdia. Aio!

Maitemaite

Arratsalde on! IT txartelen inguruan zalantzak ditut ea baten batek laguntzen nauen  :)

IT txartelak programa ezberdinenak ateratzen dira ez? Adibidez Office, Power Point... etab. IT txartelen azterketa delakoa egin aurretik ba al daude ikastaroak? Edo ez dira beharrezkoak?

Mila esker!

poto

Cita de: Maitemaite en 18 de Enero de 2021, 17:01:37 PM
Arratsalde on! IT txartelen inguruan zalantzak ditut ea baten batek laguntzen nauen  :)

IT txartelak programa ezberdinenak ateratzen dira ez? Adibidez Office, Power Point... etab. IT txartelen azterketa delakoa egin aurretik ba al daude ikastaroak? Edo ez dira beharrezkoak?

Mila esker!

Gaur egungo guztiak hemen dituzu:

https://www.it-txartela.net/KZ/usuario/Estaticos.do?req=certif

Ziurtagiri guztiak gainditzen joateko hemengo informazioarekin nahiko:

https://www.sosit-txartela.net/foro/index.php/board,1.0.html

Demoak zeure burua ikusteko:

https://www.sosit-txartela.net/demonline/

Gainontzekoak:

https://www.sosit-txartela.net/descargas/

Aio!

Maitemaite


Alicia7

#120
-

garazi94

Cita de: IA en 08 de Enero de 2021, 12:37:46 PM
Neri berdiña gertatzen zait, Telegramean idatzi duzuena irakur dezaket, baina ez dakit nola idatzi

Kaixo,
Niri berdina pasatzen zait! Whatsappeko eta telegrameko taldeetan sartu naiz eta whatsappekoan ez dut arazorik baina telegramekoak aldiz bai, dena irakurri dezaket baina aldiz idatzi ez.
Zer egin behar da idatzi ahal izateko?

Mila esker aldez aurretik!

lurlurlur

Cita de: Alicia7 en 20 de Enero de 2021, 20:44:47 PM
Gabon,

C1 azpitaldeko gaien zerrendari begiradaba botatzen ari naiz eta ikusi dut gai guztiek azkena ezik legerenbat aipatzen dutela.

8. gaia Toki ogasunak, ez du legerik aipatzen eta hau aurkitu dut:
https://noticias.juridicas.com/base_datos/Admin/rdleg2-2004.html
Real Decreto Legislativo 2/2004, de 5 de marzo, por el que se aprueba el texto refundido de la Ley Reguladora de las Haciendas Locales

Zer iruditzen zaizue? Zuek nondik ikasi behar duzue gai hau?

Eskerrik asko,


Nik ere duda berdina dut. ia norbaitek argitu al digun pixkat.

poto

Cita de: lurlurlur en 22 de Enero de 2021, 12:09:53 PM

Nik ere duda berdina dut. ia norbaitek argitu al digun pixkat.

Orain arte hau ibili izan da:

Norma Foral 11/1989, de 5 de julio, Reguladora de las Haciendas Locales de Gipuzkoa

Alicia7

#124
-


Maitemaite

Ze ondo! Ba al dakizue zenbat denbora izaten den oinarri bereziak argitaratzen direnetik azterketara arte?

MUNTTAR

Cita de: Maitemaite en 26 de Enero de 2021, 17:22:40 PM
Ze ondo! Ba al dakizue zenbat denbora izaten den oinarri bereziak argitaratzen direnetik azterketara arte?

Ezin da jakin.
Lehenengo izena emateko epea zabaldu behar dute. Gero behin behineko zerrendak argitaratu, ondoren behin betikoak eta gero azterketarako data jarriko dute, beraz etsoin eta adi jarraitu besterik ez dugu.

Animo bide luzea dugu aurretik.

JOZUBE

Norbaitek ba al daki oposaketak preparatzeko akademirik?

lago16

Cita de: JOZUBE en 27 de Enero de 2021, 09:20:16 AM
Norbaitek ba al daki oposaketak preparatzeko akademirik?
Nik MasterD-ren antzekoak bakarrik ezagutzen ditut baino ez nituzke aholkatuko, ez dituzte klaseak ematen eta oso garestiak izaten dira.

lago16

Norbaitek al daki nundik atera daitekeen temario espezifikoaren 4. gaia? (Potestad normativa de las Entidades Locales...) Ez det inun aurkitzen😅

Amaiotas

Cita de: JaioTe en 08 de Enero de 2021, 10:05:59 AM
Ni ere whatsapeko taldean interesatuta!

Aupa guztioi!

Ni sartzen saiatu naiz baina dagoeneko jendez gainezka dagoela esan dit  :-[

Artius

Gabon,
badirudi ezin dela sartu whatsapeko sortutako taldean beteta dagoelako. Badago beste modurik taldeekin konektatzeko? Gustatuko litzaidake parte hartzea.. Esk ask!

Artius

Quería decir que me gustaría saber si existe la posibilidad de participar en grupos que optan por la ope de administrativo para el Ayunta de Donostia.

Ilu

Kaixo, Telegram taldea ere sortuta dago. Hona hemen helbidea:
https://t.me/DonostiaLEP

Kaixo123

Zerrendak ez dira irten? Onartuenak?

olatuhorma

#136


d

Txarlim

Gabón! Enetz un dut "Interinoak" taldetik inpugnatu dutela deialdia. Zeozer dakizue?

Alicia7

#138
-

ROVIT

Ez dira irten zerrendak oraindik deialdi baten ere ez.

SilviaSnSn

Egun on/ Buenos días. No me deja entrar en el grupo de WhatsApp porque está completo.

Me gustaría estar en alguno. ¿Sabéis si hay algún otro grupo de administrativos?

Gracias

Miriri83

Egunon, puedes entrar en el grupo de Telegram. Este es el enlace:

https://t.me/DonostiaLEP