(3) TÉCNICO/A ACCIÓN CULTURAL E. P. EMPRESARIAL DONOSTIA KULTURA (ANULADO)

Iniciado por marga410+, 30 de Junio de 2021, 18:34:31 PM

Tema anterior - Siguiente tema

marga410+

 (1) de ellos por turno libre y dos (2) por turno de promoción interna.

Sistema: Concurso-oposición

Tercer ejercicio: Evaluación de competencias.  De carácter obligatorio y eliminatorio.

Requisitos:

-Titulación exigida para el acceso: Grado (Meces 2), diplomatura o equivalente.

-Nivel de euskera: Nivel C1 del Marco Común Europeo. (Habrá prueba para quien no lo acredite).

- Certificación negativa del Registro Central de delincuentes sexuales.

https://egoitza.gipuzkoa.eus/gao-bog/castell/bog/2021/06/30/c2104288.htm

Plazo: A partir de mañana y hasta 20 días hábiles posteriores a la publicación en el BOE.

nineu87

Egun on,

Norbaitek badaki A2 kategoriari dagokion temario orokorra, udaletxeko web gunean badagoenik?

Mila esker

nineu87


Luare

Cita de: nineu87 en 01 de Julio de 2021, 09:37:07 AM
Egun on,

Norbaitek badaki A2 kategoriari dagokion temario orokorra, udaletxeko web gunean badagoenik?

Mila esker


Bai. Donostiako udaleko web gunean lan eskaintzen atarian, "bases y temarios generales"

nineu87

barkatu, ez nuen ongi adierazi.

Posturako eskatzen duten gaitegi espezifikoa, non aurki daiteke?

Oso zehatza da eta ez dakit nondik hasi ere.

Mila esker

sujial

Ni berdin nago, siatu naiz gainetik bilatzen baina ez dut ezer aurkitu. Zuk azkenean zerbait lortu duzu?.  Milaesker

nineu87

Cita de: sujial en 09 de Julio de 2021, 08:04:08 AM
Ni berdin nago, siatu naiz gainetik bilatzen baina ez dut ezer aurkitu. Zuk azkenean zerbait lortu duzu?.  Milaesker
Ez, eta oso haserre nago. Birritan deitu dut eta giza baliabideetako pertsona batek atenditu nau, gaiari buruz ideiarik jakin gabe, email bat idatzi nuela gaur astebete eta oraindik ez dut erantzunik jaso...

nineu87


Pinpulin



nineu87

Halako batean erantzun didate, esanez "bibliografiarik ez dagoela jakinarazten dizugu" eta "Bakoitzaren esku dago gaitegi espezifikoa prestatzeko informazioa bilatzea webgunea, argitalpenak, etab.en bidez".

Badakizue hau nola itzultzen den ezta? Postu horrek izen eta abizenak ditu jada.



marga410+