Eragile ezberdinekin (baserritarrak, merkatariak, ostalariak, erakunde zein elkarteak). Baserritarrekin, dendariekin eta ostalariekin harreman zuzena izatea: produktuak ezagutu eta aukera berriak identifikatzea. Dibulgazio eta sentsibilizazio ekitaldiak, promoak eta edukiak aurrera eramateko beharrezko diren gestio, koordinazio eta komunikazio lanak egitea. Eskualdeko nekazaritzako elikagaien merkatuan dauden kontsumitzaile mota desberdinetara bultzatu eta hurbiltzen lagundu. BB komunikazioa estrategiaren in
http://apps.lanbide.euskadi.net/apps/OF_DETALLE_OFERTA_TRABAJO?LG=C&ML=OFEMEN1&MS=Eaaa&IDRG=162018013103&CTRG=1&ORGN=LG%3DC%7CML%3DOFEMEN1%7CMS%3DEaa%7CCTRG%3D1%7CRG%3D91%7CORDN%3D12%7CFAMB%3D%7CFNIV%3D%7CFTIC%3D%7CFMUN%3D%7CRP%3D5