Noticias:

Las OPOs
Las más comunes que piden en todas las OPOs y con las que se abarca casi todo son: Excel básico y avanzado, Word  básico y avanzado, Access básico y avanzado, internet básico y avanzado, PowerPoint, Outlook y Windows.

De todas os recomiendo la versión 2010 excepto de Access avanzado que lo más rápido es que os presentéis a Access 2000 avanzado que con la demo es suficiente.

Menú Principal

Haberen 2012ko lehen deialdia

Iniciado por Greenwich, 29 de Febrero de 2012, 18:56:05 PM

Tema anterior - Siguiente tema

Greenwich

Ba hori,
Habeko webgunean, perfilak egiaztatzeko aurtengo azterketako datak jada argitaratu dituzte.

http://www.habe.euskadi.net/s23-azegiazt/eu/

gatogato

gaur goizean egin dut B2 azterketa. Niri gogorra iruditu zait , batez ere Stefen Hofkin-aren  (ez datit ezta izena idazten) irakurmena. ^*^?¿¿Ñ_Ç_ Zer iruditu zaizue ? gainditzeko esperantza badaukat bainaaaaaa

gatogato


Andertxo

Cita de: gatogato en 25 de Abril de 2012, 19:24:02 PM
gaur goizean egin dut B2 azterketa. Niri gogorra iruditu zait , batez ere Stefen Hofkin-aren  (ez datit ezta izena idazten) irakurmena. ^*^?¿¿Ñ_Ç_ Zer iruditu zaizue ? gainditzeko esperantza badaukat bainaaaaaa

Nola gaur goizean? azterketa datorren maiatzaren 5ean izango da, ezta? eta gainera, egun horretan ez da irakurmena egingo, baizik eta soilik idazlana egingo da. Aurten, kirisiagatik, azterketaren eredua aldatu da. Zure euskaltegian, aste santuko oporrak baina lehen, irakurmen eta entzumen frogan egin behar zizkizun. Agian, Zuk hizkuntza eskolan egin duzu azterketa?

gatogato

Asterketa Habekoa da, bai idazlana eginbehar dugu BEC-en baina euskaltegian egin digu idazmena (test) eta entzumena. NIre irakasleak esan zidan,  aurten proba hori euskaltegiek prestatu dutela  komisio batet,  lan talde batek ,  eta suposatzen da denek proba berdina egin behar genuela. Zuek ez duzue egin egun horretan bertan?? Arrazo samarra da . Galdetu zure euskaltegian.

Sorginita

Azkenean, eguna heldu da eta bihar azterketa izango da.
Zorte on guztientzat.
Agur bat.
Sorgi.

maopos

Zorte on ere zuretzat.
Gero PL1 egingo dut eta kuriositate handia daukat, ez dakidalako nola izango den.
Norbaitek egin du PL2 edo PL3? Zaila da?

maopos


Andertxo

Cita de: maopos en 05 de Mayo de 2012, 11:10:17 AM
Zorte on ere zuretzat.
Gero PL1 egingo dut eta kuriositate handia daukat, ez dakidalako nola izango den.
Norbaitek egin du PL2 edo PL3? Zaila da?

Ez, ez da zaila izan. Nik bederatzietan bigarren mailako azterketa egin dut eta agertu diren bi gaiak onak izan direla uste dut. Lehenean, zure auzoan kultur etxe bat egingo dute baina ez da ezinduentzat prest egongo eta bigarrena eskolako-kirolean gertatzen diren istiluei buruzkoa zen.

Dena den, normalean lehen mailan gutun bat egin ohi da eta bigarren mailan, ordea, iritzi artikulo bat.

Parkatu nire akatsak. Sorte on.

uxa

kaixo,
atzo egin dut pl3 azterketa...
bi gai, bata ostalaritzaren ordutegia luzatu eta beste.... benetan, ez dut gogoratzen...
aukeratu dut, noski, lehena.
ze urrun dago egunaren emaitza..., nire ustez hori da fastidiatzeko, besterik ez.

badaezpada, norbaitek daki barnetegi bat astebururako?, astean zehar ezin dut eta ahozkoan oso txarra naiz

agur...

gatogato

nik pl 2 egin nuen , aukeratu nuen Kultur Etxeko gaia.  Azteretaren emaitzak oso urrun daude. Ez dut gogoratzen Kultur etxeko gaian zeri buruz idatzi behar genuen derrigorrez, bazeuden 6 punto, lehen hiruak beharrezkoak ziren: norbaitek gogoratzen ditu puntu horiek? laguntza mesedez...