Noticias:

¿De qué va esto de las IT-Txartelas?
¿Qué certificaciones existen?
¿Cómo son los exámenes?
¿Cuáles me recomiendas sacar?
¿Cuáles suelen pedir en las oposiciones?

Si te haces alguna de estas preguntas no dudes en visitar la Guía definitiva sobre las IT-Txartelas

Menú Principal

Auxiliar de Biblioteca GORLIZ (1 plaza)

Iniciado por ZELAN, 14 de Marzo de 2023, 22:17:48 PM

Tema anterior - Siguiente tema

ZELAN

1 plaza de Auxiliar de Biblioteca en Gorliz.

Presentación de instancias: del 14 de marzo al 13 de abril.

Se creará bolsa de trabajo.

Más información:
https://www.gorliz.eus/es-ES/Ciudadania/Trabajo-Empleo/EmpleoPublico/Paginas/2023-bolsa-auxiliar-biblioteca-.aspx

deiene

egun on, no veo que titulación piden exactamente, lo estoy venga a mirar pero no lo encuentro.
no se si alguien me lo puede indicar, eskerrik asko

deiene


jaru

Cita de: deiene en 16 de Marzo de 2023, 10:58:06 AMegun on, no veo que titulación piden exactamente, lo estoy venga a mirar pero no lo encuentro.
no se si alguien me lo puede indicar, eskerrik asko

A mi me ha costado encontrarlo... graduado en ESO

ZELAN

#3
Cita de: jaru en 16 de Marzo de 2023, 12:55:36 PMA mi me ha costado encontrarlo... graduado en ESO

Así es, el nivel C2 se corresponde con ESO.
Pero en la pág 51 de las bases pone:
"C2: Título de bachiller o técnico, o equivalente."
Así que ya no me queda claro.

Nidun

Cita de: ZELAN en 16 de Marzo de 2023, 13:43:41 PMAsí es, el nivel C2 se corresponde con ESO.
Pero en la pág 51 de las bases pone:
"C2: Título de bachiller o técnico, o equivalente."
Así que ya no me queda claro.

Zelan, irakurri arretaz: kontu bat da derrigorrezkoa parte hartzeko eta bestea merito edo merezimendua:

46. orrialdean:

2.– Parte hartzeko eskakizunak.
(...)
2.3.– Oinarri orokorretako 2. h) apartatuan xedatutakoari dagokionez, derrigorrezko bigarren hezkuntzako  graduatu-titulua edo oinarrizko lanbide heziketako heziketa-zikloa edo baliokidea den titulazioa eskatzen da.

41. orrialdean:

b) Merezimendu akademikoak. Gehienez 10 puntu emango dira merezimendu hauengatik:
b.1.– Deitutako lanpostuan sartzeko eskatzen den prestakuntza akademikoa baino maila bat (1) handiagoko titulu bat izateagatik, betiere deitutako plazei lotutako lanpostuen funtzio-eremuari egokitutako titulazioak badira: 7,5 puntu
C2: Batxilergo edo teknikari titulua edo baliokidea

Nidun

Cita de: Nidun en 16 de Marzo de 2023, 18:53:27 PMZelan, irakurri arretaz: kontu bat da derrigorrezkoa parte hartzeko eta bestea merito edo merezimendua:

46. orrialdean:

2.– Parte hartzeko eskakizunak.
(...)
2.3.– Oinarri orokorretako 2. h) apartatuan xedatutakoari dagokionez, derrigorrezko bigarren hezkuntzako  graduatu-titulua edo oinarrizko lanbide heziketako heziketa-zikloa edo baliokidea den titulazioa eskatzen da.

51. orrialdean:

b) Merezimendu akademikoak. Gehienez 10 puntu emango dira merezimendu hauengatik:
b.1.– Deitutako lanpostuan sartzeko eskatzen den prestakuntza akademikoa baino maila bat (1) handiagoko titulu bat izateagatik, betiere deitutako plazei lotutako lanpostuen funtzio-eremuari egokitutako titulazioak badira: 7,5 puntu
C2: Batxilergo edo teknikari titulua edo baliokidea

Nidun


ZELAN

#6
Cita de: Nidun en 16 de Marzo de 2023, 18:53:27 PMZelan, irakurri arretaz: kontu bat da derrigorrezkoa parte hartzeko eta bestea merito edo merezimendua:

46. orrialdean:

2.– Parte hartzeko eskakizunak.
(...)
2.3.– Oinarri orokorretako 2. h) apartatuan xedatutakoari dagokionez, derrigorrezko bigarren hezkuntzako  graduatu-titulua edo oinarrizko lanbide heziketako heziketa-zikloa edo baliokidea den titulazioa eskatzen da.

41. orrialdean:

b) Merezimendu akademikoak. Gehienez 10 puntu emango dira merezimendu hauengatik:
b.1.– Deitutako lanpostuan sartzeko eskatzen den prestakuntza akademikoa baino maila bat (1) handiagoko titulu bat izateagatik, betiere deitutako plazei lotutako lanpostuen funtzio-eremuari egokitutako titulazioak badira: 7,5 puntu
C2: Batxilergo edo teknikari titulua edo baliokidea

Eskerrik asko, Nidun!
Orain ulertu dut, argi eta garbi.

deiene


Nidun

Kaixo!

Norbaitek lortu du 15 euroko tasa ordaintzea? Edo gutxienez ordainketa-karta eskuratzea?

Hala bada, azal dezake nola?

Frustrazio handia eragiten dit Gorlizko Udalaren egoitza elektronikoak...

 :cry:

jaru

Cita de: Nidun en 19 de Marzo de 2023, 00:45:34 AMKaixo!

Norbaitek lortu du 15 euroko tasa ordaintzea? Edo gutxienez ordainketa-karta eskuratzea?

Hala bada, azal dezake nola?

Frustrazio handia eragiten dit Gorlizko Udalaren egoitza elektronikoak...

 :cry:

Nik udaletxera deitu neban. Badirudi, ordainketa egin ahal izateko agiria, guztia amaitzen dozunean ateratzen jatzula eta horregaz ordaindu daikezula. Esan eusten nota bat atarako ebela guztia azaltzen. Nik bertara eroatea erabaki dot, egoitza elektroniko horregaz zoratu naz eta.

jaru


ZELAN

#10
Cita de: Nidun en 19 de Marzo de 2023, 00:45:34 AMKaixo!

Norbaitek lortu du 15 euroko tasa ordaintzea? Edo gutxienez ordainketa-karta eskuratzea?

Hala bada, azal dezake nola?

Frustrazio handia eragiten dit Gorlizko Udalaren egoitza elektronikoak...

 :cry:

Atzo eskaera egin nuen Gorlizeko web-orrian eta gaur goizean Udaletik deitu didate ordaintzeko.
C60 dokumentu bat sortu dute eta ordainketa egin behar dut (banketxean, kutxazainean edo interneten)

Nidun

Cita de: ZELAN en 19 de Marzo de 2023, 19:46:41 PMAtzo eskaera egin nuen Gorlizeko web-orrian eta gaur goizean Udaletik deitu didate ordaintzeko.
C60 dokumentu bat sortu dute eta ordainketa egin behar dut (banketxean, kutxazainean edo interneten)


Eskerrik asko, Zelan. Nire ere deitu didate. Mila esker!

Loretxumendian

Arratsalde on!!

Zer esan nahai du? Lehiaketa-oposizioa edo txanda librea da?

Eskerrik asko!!!

20/2021 Legearen 2.1 artikulutik eratorritako
iraupen luzeko aldi baterako enplegua
egonkortzeko deialdi bereziaren prozesua
lehiaketa-oposizio sisteman oinarrituta
bideratuko da.
Prozesu honetan txanda librea aurreikusten
da.

chicago

Cita de: Loretxumendian en 12 de Abril de 2023, 15:45:01 PMArratsalde on!!

Zer esan nahai du? Lehiaketa-oposizioa edo txanda librea da?

Eskerrik asko!!!

20/2021 Legearen 2.1 artikulutik eratorritako
iraupen luzeko aldi baterako enplegua
egonkortzeko deialdi bereziaren prozesua
lehiaketa-oposizio sisteman oinarrituta
bideratuko da.
Prozesu honetan txanda librea aurreikusten
da.


Ba bi gauzak ezta? Txanda libreko lehiaketa-oposizioa. Zein da kontraesana?

Loretxumendian

Cita de: chicago en 12 de Abril de 2023, 16:58:18 PMBa bi gauzak ezta? Txanda libreko lehiaketa-oposizioa. Zein da kontraesana?


Bai, parkatu. Txarto ulertu nuen.

Loretxumendian

Arratsalde on!! Zeozer dakizue deialdi honen inguruan??