Noticias:

La parte OFICIAL
La web oficial de las IT Txartelas del Gobierno Vasco es ésta --> https://www.it-txartela.net/.En ella tenéis la información necesaria para las inscripciones, etc. En resumen os diré que os tenéis que registrar en la propia web oficial y además registraros en metaposta para recibir los certificados.

Menú Principal

Informatikako teknikaria (edo teknikari laguntzailea) - Udaletxeak

Iniciado por RedDogSakazuki, 20 de Diciembre de 2023, 19:18:40 PM

Tema anterior - Siguiente tema

RedDogSakazuki

Kaixo,

Osasun zentro, udaletxe edo antzeko entitate publikoren batean informatikako teknikari gisa lan egitea da nire helburua.

Horretarako, Osakidetzako azterketa bat egin dut jada eta udaletxeetako lan eskaintzak aztertzen ditut une honetan. Kontua da, ez dudala iraganean eginiko inongo azterketarik aurkitu udaletan, inork ba al dauzka hauetako edozeinetan egin diren eskaintza bateko oinarri orokor eta espezifikoak?

Edozein udaletakoak balio izango lidake, gipuzkoarra ahal izanez gero. Azterketako gaiak eta abar berrikusteko da, etorkizunean egingo diren eskaintzetarako prestakuntza egokiago bat izateko.

GARRANTZITSUA: Oinarri orokor eta espezifiko hauetan, batxilergoa edo goi-mailako titulazioa izan dadila eskakizun nagusia, ez unibertsitateko titulazioa mesedez.

Eskerrik asko aldez aurretik

Nidun

Cita de: RedDogSakazuki en 20 de Diciembre de 2023, 19:18:40 PMKaixo,

Osasun zentro, udaletxe edo antzeko entitate publikoren batean informatikako teknikari gisa lan egitea da nire helburua.

Horretarako, Osakidetzako azterketa bat egin dut jada eta udaletxeetako lan eskaintzak aztertzen ditut une honetan. Kontua da, ez dudala iraganean eginiko inongo azterketarik aurkitu udaletan, inork ba al dauzka hauetako edozeinetan egin diren eskaintza bateko oinarri orokor eta espezifikoak?

Edozein udaletakoak balio izango lidake, gipuzkoarra ahal izanez gero. Azterketako gaiak eta abar berrikusteko da, etorkizunean egingo diren eskaintzetarako prestakuntza egokiago bat izateko.

GARRANTZITSUA: Oinarri orokor eta espezifiko hauetan, batxilergoa edo goi-mailako titulazioa izan dadila eskakizun nagusia, ez unibertsitateko titulazioa mesedez.

Eskerrik asko aldez aurretik

DonostiaTIK-en hainbat daukazu:

https://www.donostia.eus/app/info/ciudadano/oferta_empleo.nsf/fwSubCategoria?ReadForm&idioma=eus&id=C671670510790&cat=DonostiaTIK&subcat=Ofertas%20de%20Empleo%20P%FAblico

Nidun