Noticias:

La parte OFICIAL
La web oficial de las IT Txartelas del Gobierno Vasco es ésta --> https://www.it-txartela.net/.En ella tenéis la información necesaria para las inscripciones, etc. En resumen os diré que os tenéis que registrar en la propia web oficial y además registraros en metaposta para recibir los certificados.

Menú Principal

Aldi baterako kontratazio zerrendetan ezin naiz CV sartu

Iniciado por maitetxo, 17 de Noviembre de 2024, 21:16:52 PM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

maitetxo

Gabon danoi:

Gaur arratsaldean apuntatu naiz Osakidetzako Aldi Baterako zerrendetan,ta konturatu naiz zerbait nahi nuela aldatu; baina orain CV sartzen saiatzen nabinela denbora guztian, "Errore bat gertatu da giltzarekin saoia hastean" Norbait daki nola sartu ?

Esker mila

Nidun

Cita de: maitetxo en 17 de Noviembre de 2024, 21:16:52 PMGabon danoi:

Gaur arratsaldean apuntatu naiz Osakidetzako Aldi Baterako zerrendetan,ta konturatu naiz zerbait nahi nuela aldatu; baina orain CV sartzen saiatzen nabinela denbora guztian, "Errore bat gertatu da giltzarekin saoia hastean" Norbait daki nola sartu ?

Esker mila

Migrazio bat egiten dabiltza orain dela asteak eta arazoak daude. Izan daiteke hori.

Nidun

oiartza

Cita de: maitetxo en 17 de Noviembre de 2024, 21:16:52 PMGabon danoi:

Esker mila

Esan dizutena eta gainera,CV-an aldaketak egin ahal izateko, epea irekita egon behar da horretarako.