Noticias:

¿De qué va esto de las IT-Txartelas?
¿Qué certificaciones existen?
¿Cómo son los exámenes?
¿Cuáles me recomiendas sacar?
¿Cuáles suelen pedir en las oposiciones?

Si te haces alguna de estas preguntas no dudes en visitar la Guía definitiva sobre las IT-Txartelas

Menú Principal

Aldi baterako kontratazio zerrendetan ezin naiz CV sartu

Iniciado por maitetxo, 17 de Noviembre de 2024, 21:16:52 PM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

maitetxo

Gabon danoi:

Gaur arratsaldean apuntatu naiz Osakidetzako Aldi Baterako zerrendetan,ta konturatu naiz zerbait nahi nuela aldatu; baina orain CV sartzen saiatzen nabinela denbora guztian, "Errore bat gertatu da giltzarekin saoia hastean" Norbait daki nola sartu ?

Esker mila

Nidun

Cita de: maitetxo en 17 de Noviembre de 2024, 21:16:52 PMGabon danoi:

Gaur arratsaldean apuntatu naiz Osakidetzako Aldi Baterako zerrendetan,ta konturatu naiz zerbait nahi nuela aldatu; baina orain CV sartzen saiatzen nabinela denbora guztian, "Errore bat gertatu da giltzarekin saoia hastean" Norbait daki nola sartu ?

Esker mila

Migrazio bat egiten dabiltza orain dela asteak eta arazoak daude. Izan daiteke hori.

Nidun

oiartza

Cita de: maitetxo en 17 de Noviembre de 2024, 21:16:52 PMGabon danoi:

Esker mila

Esan dizutena eta gainera,CV-an aldaketak egin ahal izateko, epea irekita egon behar da horretarako.