Noticias:

¿De qué va esto de las IT-Txartelas?
¿Qué certificaciones existen?
¿Cómo son los exámenes?
¿Cuáles me recomiendas sacar?
¿Cuáles suelen pedir en las oposiciones?

Si te haces alguna de estas preguntas no dudes en visitar la Guía definitiva sobre las IT-Txartelas

Menú Principal

Hurrengo zeladore deialdia

Iniciado por RedDogSakazuki, 07 de Enero de 2025, 08:33:56 AM

Tema anterior - Siguiente tema

0 Miembros y 1 Visitante están viendo este tema.

RedDogSakazuki

Kaixo,

Aurten izango al da Osakidetzan zeladore posturako deialdirik? Azterketa eta guzti egin eta lan poltsaren batean sartzeko? Egingo ez bada, noiz espero da hurrengoa egitea?

Bestalde, akademiarik edo gomendatzen al duzue bertan lanean hasteko? Besterik ez bada lantoki pribatuetan hasi eta gero publikora pasatzeko.

Nidun

Cita de: RedDogSakazuki en 07 de Enero de 2025, 08:33:56 AMKaixo,

Aurten izango al da Osakidetzan zeladore posturako deialdirik? Azterketa eta guzti egin eta lan poltsaren batean sartzeko? Egingo ez bada, noiz espero da hurrengoa egitea?

Bestalde, akademiarik edo gomendatzen al duzue bertan lanean hasteko? Besterik ez bada lantoki pribatuetan hasi eta gero publikora pasatzeko.

Egia da Osakidetzak 2023 eta 2024ko LEPak iragarri dituela. Baina auskalo zenbat denbora emango duten deialdiak atera arte. Printzipioz, binaka egiteko ohitura daukate, beraz, gehienez jota 2026ko abenduaren 31rako 2023ko eta 2024ko deialdiak aterata izan beharko lituzkete. Lehenago izan daiteke, edo ez.

Lan-poltsan dagoeneko izena eman dezakezu, irekita baitago. Hori bai, oraindik ez dituzte 2021eko urria eta 2024ko maiatzaren 19a bitartean izena eman zutenak integratu, ezta 2018 eta 2019ko LEPen azterketa-notak kontuan hartu.

Beraz, pazientzia, baina tartean izena eman dezakezu, beti ere dagokion LEParen baldintzak betez gero (momentuz, begiratu 2020-21-22-E LEParen oinarriak).

Nidun

RedDogSakazuki

Mila esker, Nidun!

Akademiei dagokionez, inork ba al du gomendiorik? Erdi mailako kurtsoren bat, bestelakoa...

wintsan

Aurten izango da azterketa bai, BOE jarri zuten iada 2 urte, udara baino lehenago edo gehienez jota urte bukaeran izan beharko luke, akademia zelari azterketarako ez du merezi, sindikatuek kurtsoa ateratzen dute baina ia dena bakarrik irakurketa egiten dute eta azterketak errazak dira, ondo segi.

Nidun

Cita de: wintsan en 27 de Enero de 2025, 12:09:32 PMAurten izango da azterketa bai, BOE jarri zuten iada 2 urte, udara baino lehenago edo gehienez jota urte bukaeran izan beharko luke, akademia zelari azterketarako ez du merezi, sindikatuek kurtsoa ateratzen dute baina ia dena bakarrik irakurketa egiten dute eta azterketak errazak dira, ondo segi.

Ez dizut ilusiorik kendu nahi... baina... Osakidetza izanda... ez daukate denborarik aurten azterketa egiteko eta nekez deialdia eta oinarriak ateratzeko. Pendiente daukate lan-poltsaren integrazioa eta birbaremazio bi, 2020-21-22ko eta Egonkortze LEPak bukatu behar dituzte, gero karrera profesionalak eta barne-lehiaketak...

Ideia bat egin dezazun, 2018-19ko LEParen deialdia eta oinarriak 2021eko abenduaren 14an atera zituzten. Hurrengo egunean argitaratu ziren oinarri espezifikoak. Dena EHAAn, BOE hemen ez du ezer pintatzen. Eta epea izena emateko (administrarirako ari naiz) 2022ko urtarrilaren 15ean amaitu zen. Azterketa 2022ko uztailaren 2an izan zen. Prozesua 2024ko apirilaren 8an amaitu zen, izendapenak argitaratuta.

wintsan

Kaixo, nik ez dut horrela ikusten, deialdia egin zuten BOEn plazak eskainita, minimoak ziren eta 680 gehiago sartu dituzte, hori ere publikatua dago, gaur egun bakarrik oinarri espezifikoak falta dira eta behin hau irtenda 4 hilabete dira.
Ope bat bestearekin nahasten bada iada hori ezagutzen dugu Ope honekin eta aurrekoarekin dena nahastu zuten eta dena aurrera doa,lasai niri ez didazu ilusiorik kentzen iada sartuta nagoelako baina nire ikuspuntutik idazten dut, Osakidetza da eta ikusiko dugu.

wintsan

Nidun

Cita de: wintsan en 28 de Enero de 2025, 09:11:06 AMKaixo, nik ez dut horrela ikusten, deialdia egin zuten BOEn plazak eskainita, minimoak ziren eta 680 gehiago sartu dituzte, hori ere publikatua dago, gaur egun bakarrik oinarri espezifikoak falta dira eta behin hau irtenda 4 hilabete dira.
Ope bat bestearekin nahasten bada iada hori ezagutzen dugu Ope honekin eta aurrekoarekin dena nahastu zuten eta dena aurrera doa,lasai niri ez didazu ilusiorik kentzen iada sartuta nagoelako baina nire ikuspuntutik idazten dut, Osakidetza da eta ikusiko dugu.

BOEn argitaratuta? Bada, edo oso txarto begiratzen dut edo ezetz izango da:

https://www.boe.es/buscar/boe.php?campo[2]=TITULOS&dato[2]=Osakidetza&accion=Buscar&sort_field
  • =FPU&sort_order[0]=desc

wintsan

Azkenean nik esan dudana, urte erdian espezifikoa aterako dute eta beste OPEA oraindik ez dago eginda, plazak ere jarrita zituzten eta plazak iada erantsita, idazten baduzu mesedez zentzuz jokatu nidun, boeak irakurri mesedez.

Nidun

Cita de: wintsan en 01 de Febrero de 2025, 10:26:47 AMAzkenean nik esan dudana, urte erdian espezifikoa aterako dute eta beste OPEA oraindik ez dago eginda, plazak ere jarrita zituzten eta plazak iada erantsita, idazten baduzu mesedez zentzuz jokatu nidun, boeak irakurri mesedez.
Berriro esango dizut: Boletin Oficial del Estado delakoan ez dago zuk esaten duzun ezer. Ondo izan.

Josune10

Cita de: Nidun en 06 de Febrero de 2025, 01:43:48 AMBerriro esango dizut: Boletin Oficial del Estado delakoan ez dago zuk esaten duzun ezer. Ondo izan.

Kaixoo

Hice la ope del 2023 de celadora ¿Sabeis como va el tema? Porque ando perdida no se si estan llamando, no se si hay que entregar documentacion...

Si alguien me aclara perfecto

Mila esker :)

Josune10

Nidun

Cita de: Josune10 en 21 de Febrero de 2025, 10:26:15 AMKaixoo

Hice la ope del 2023 de celadora ¿Sabeis como va el tema? Porque ando perdida no se si estan llamando, no se si hay que entregar documentacion...

Si alguien me aclara perfecto

Mila esker :)

Azken LEPa izan da 20-21-22-E; ez da oraindino atera 2023koa. Beraz, suposatzen dut esaten duzunean 2023ko LEPa egin zenuela da 2023an azterketa bat egin zenuela. Zelariarena 2023ko irailaren 30ean egin zuten.

Plaza ez bazenuen atera, kontratazio-zerrendan apuntatu behar zinen (dagoeneko izena emanda ez bazeneukan). Begiratu beheko esteka:

https://www.osakidetza.euskadi.eus/aldi-baterako-kontratazioa/webosk00-procon/eu/

Momentuz, 2021eko urrira arte izena eman zutenak barneratu dituzte zerrendetan eta jende guztia dago zain Osakidetzak 2024ko abenduaren 31ra arte izena emandakoak barneratzeko. Moldaketa horretan 2018-2019ko LEPen azterketa-puntuazioak ere jarriko dituzte.

Zorte on!

Josune10

Cita de: Nidun en 24 de Febrero de 2025, 08:15:02 AMAzken LEPa izan da 20-21-22-E; ez da oraindino atera 2023koa. Beraz, suposatzen dut esaten duzunean 2023ko LEPa egin zenuela da 2023an azterketa bat egin zenuela. Zelariarena 2023ko irailaren 30ean egin zuten.

Plaza ez bazenuen atera, kontratazio-zerrendan apuntatu behar zinen (dagoeneko izena emanda ez bazeneukan). Begiratu beheko esteka:

https://www.osakidetza.euskadi.eus/aldi-baterako-kontratazioa/webosk00-procon/eu/

Momentuz, 2021eko urrira arte izena eman zutenak barneratu dituzte zerrendetan eta jende guztia dago zain Osakidetzak 2024ko abenduaren 31ra arte izena emandakoak barneratzeko. Moldaketa horretan 2018-2019ko LEPen azterketa-puntuazioak ere jarriko dituzte.

Zorte on!

Buenas tardes soy nueva en  la ope de osakidetza

Hice la ultima ope en el 2023....

Acabo de ver unas listas de contratacion y me acabo de apuntar ahora...no se si me deberia de haber apuntado antes o algo...si alguien sabe que me diga porfavor

Gracias de antemano :)