OPE OSAKIDETZA 2023/2024/2025

Iniciado por Gevo, 04 de Febrero de 2026, 11:56:34 AM

Tema anterior - Siguiente tema

1 Ver por Usuario y 4 Visitantes están viendo este tema.

Nidun

Cita de: spineda en 04 de Agosto de 2026, 12:38:39 PMeskerrik asko, suposatzen dut osakidetzako webgunean izango dela. pentsatzen nuen automatikoki egiten zela, azterketa ta gero, zerrendan sartzen zinela.
Hemen:

https://lanpoltsa.osakidetza.eus/c28/login_publico/formulario

spineda

Eskerrik asko :)

Ez dakit zergatik baina ez nago publikatu dituzten bi zerrendetan, eta ez dekot hitzordua hartzeko baimena. Idatzi diet baina ez didate ezebez esaten, bakarrik esan didate webgnean publikatzen diren gauzei adi egoteko... baina besteek bezala ez dut ezer ulertzen.

Baten batek badaki zer egin behar den CVren dokumentuak balidatzeko?
Eskerrik asko

Nidun

Cita de: spineda en Ayer a las 13:07:29 PMEskerrik asko :)

Ez dakit zergatik baina ez nago publikatu dituzten bi zerrendetan, eta ez dekot hitzordua hartzeko baimena. Idatzi diet baina ez didate ezebez esaten, bakarrik esan didate webgnean publikatzen diren gauzei adi egoteko... baina besteek bezala ez dut ezer ulertzen.

Baten batek badaki zer egin behar den CVren dokumentuak balidatzeko?
Eskerrik asko

Lehenengo kontuari buruz, aukera bi daude:

a) Gehituta zure azterketako puntuak eta alegatutako merezimenduak eta euskararen puntuak, ez dituzu nahiko puntutik ezta hurbiltzeko ere plaza eskuratzeko lehiara. Beraz, ez zinateke egongo dena balidatu dizkieten zerrendan ezta dokumentazioa aurkeztu behar dutenena. Logikoena zen propio hirugarren zerrenda bat egitea jende horrekin.

b) Bestea, Osakidetza den desastrea kontuan hartuta, litzateke akats bat egin dutela eta linboan geratu zarela, eta agian aukera duzula plazengatik lehiatzeko, baina ez zarela lehiatuko ez zaituztelako kontuan hartu. Kasu hori balitz, helegitea aurkeztu beharko zenuke, baina ez dakit orain edo merezimenduen behin-behineko emaitzak argitaratuko dituztenean.

Bigarrenari buruz: zuk ezin duzu ezer balidatu; hori Osakidetzak egin behar du, eta ez badu egin da uste dutelako (arrazoiz edo arrazoirik gabe) ez dutela behar. Behar izanez gero, hitzordua eskatzeko esan eta agiriak paperean eramateko esango zizuten.

"Onena" da Osakidetzan ez baduzu lan egiten ezin duzula jakin hainbat merezimendu egiaztatu dizkizuten ala ez, ezin zarela sartu ikustera, CV-ra Kontratazio Zerrendetatik baino ezin zarelako sartu. Nik ikusi ahal izan dudanagatik ez didate balidatu pare bat agiri elektroniko, CSV dutenak, eta paperean eraman behar. Ez dauka ez hankarik ez bururik.